תופעןת לוואי רואקוטן

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

21/05/2011 | 23:21 | מאת: גל

לקחתי רואקוטן-כדור אחד וכבר לאחר מספר שעות הרגשתי כאב ראש,מה זה אומר?בקורסים קודמים לא הרגשתי כך.האם כיש הרגשה של דכדוך אסור ליטול את התרופה?

לקריאה נוספת והעמקה
22/05/2011 | 15:26 | מאת: אור

אתה כנראה מודע היטב להגבלות של רואקוטן ובן היתר הן איסור לקיחה במקרה של תחושת דכאון. לאקנה יש טיפול מעולה ללא רואקוטן. חפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור. בהצלחה לך

05/06/2011 | 21:55 | מאת: ד"ר אכי פרידמן

1. כאב ראש הינו אחד מתופעות הלוואי הידועים והנפוצות של רואקוטן. 2. אם קיימת היסטוריה של דיכדוך / דכאון קליני רצוי להתייעץ עם רופא עור ועם הרופא המטפל בדיכאון טרם נטילת הטיפול. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com

06/06/2011 | 22:48 | מאת: בשם שוש חגי

כנסי לאתר www.forgetacne.weebly.com ותהיי יפה יותר ובריאה יותר בלי התכשיר הנורא הזה.

מנהל פורום רפואת עור ומין