תופעןת לוואי רואקוטן
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לקחתי רואקוטן-כדור אחד וכבר לאחר מספר שעות הרגשתי כאב ראש,מה זה אומר?בקורסים קודמים לא הרגשתי כך.האם כיש הרגשה של דכדוך אסור ליטול את התרופה?
אתה כנראה מודע היטב להגבלות של רואקוטן ובן היתר הן איסור לקיחה במקרה של תחושת דכאון. לאקנה יש טיפול מעולה ללא רואקוטן. חפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור. בהצלחה לך
1. כאב ראש הינו אחד מתופעות הלוואי הידועים והנפוצות של רואקוטן. 2. אם קיימת היסטוריה של דיכדוך / דכאון קליני רצוי להתייעץ עם רופא עור ועם הרופא המטפל בדיכאון טרם נטילת הטיפול. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com
כנסי לאתר www.forgetacne.weebly.com ותהיי יפה יותר ובריאה יותר בלי התכשיר הנורא הזה.