סימנים על העור
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר אכי שלום ! לפני כחודשיים צצו לי מן צלקות מוזרות ולא מוכרות על הצוואר בצד ימין של הצוואר, הצלקות בתחילה נראו ככוויות היו אדומות מעט אך לא היו בועות. הצלקות התפזרו מעט לסביבה שמסביב לצלקת. (חשוב לציין כי אני שומרת על רמת הייגינה גבוהה מאוד) רציתי לדעת ממה זה יכול לנבוע, אולי כתוצאה מעצבים ששמעתי. או אולי אף יש סיכוי שזו כוויה לאחר טיפול בשיער במספרה. רופאת המשפחה המליצה לקנות משחה לכוויות תריאולון אני חושבת ולעשות שימוש במשך שבוע עד שיעבור, אך עבר כחודש והצלקות מתפוגגות לאט מאוד. ממה זה יכול לנבוע ? תודה מראש מאיה !
אולי הגיע הזמן לגשת לראות רופא עור?! ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com