הזעה בפנים

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

05/04/2011 | 17:51 | מאת: אסתי

אני מאד מזיעה בפנים והמראה בלתי אסתטי.בשאר הגוף כמעם ולא.האם יש מה לעשות עם זה ? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
05/04/2011 | 23:08 | מאת: ד"ר אכי פרידמן

לצערי לא. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com

09/04/2011 | 16:58 | מאת: יובל

וזה פיתרון נגד הזיעה למשך 3 עד 6 חודשים ואז זה שוב חוזר ,ד"ר ליפשיץ רוברטו מרעננה מזריק לי בוטוקס בערך כל 4 חודשים אבל זה מאוד יקר

מנהל פורום רפואת עור ומין