באר שבע
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פריחה וגירודים באזור העורף והצוואר.התחיל במספר פצעונים בעורף והמשיך לצוואר.לאחר 3 ימים מהפריחה קיבלתי מהרןפא משחה אנטביוטית למריחה במשך 5 ימים.משלא עבר הלכתי לרופא עור ןהוא אומר שזה הרפס סימפלקס וקיבלתי משחה V-RAL למריחה במשך 5 ימים וכמאה ושישים כדורי זובירקס למשך 30 יום. לאחר שבוע עדיין לא נעלם האדמימויות וגם לא הגרוד.האם ישנו טיפול אחר והאם לא רצוי לבצע בדיקות דם??בברכה הרצל
חפש בגוגל מחלת הנשיקה ( גם היא נגרמת ע,י נגיפים ממפשחת ההרפס ) זה בעצם טיפול אנטי וירלי זהה גם בהרפס וגם במחלת הנשיקה תוך 4 ימים אין וירוס. בהצלחה