באר שבע

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

04/12/2010 | 21:18 | מאת: הרצל

יש לי פריחה וגירודים באזור העורף והצוואר.התחיל במספר פצעונים בעורף והמשיך לצוואר.לאחר 3 ימים מהפריחה קיבלתי מהרןפא משחה אנטביוטית למריחה במשך 5 ימים.משלא עבר הלכתי לרופא עור ןהוא אומר שזה הרפס סימפלקס וקיבלתי משחה V-RAL למריחה במשך 5 ימים וכמאה ושישים כדורי זובירקס למשך 30 יום. לאחר שבוע עדיין לא נעלם האדמימויות וגם לא הגרוד.האם ישנו טיפול אחר והאם לא רצוי לבצע בדיקות דם??בברכה הרצל

05/12/2010 | 20:10 | מאת: אור

חפש בגוגל מחלת הנשיקה ( גם היא נגרמת ע,י נגיפים ממפשחת ההרפס ) זה בעצם טיפול אנטי וירלי זהה גם בהרפס וגם במחלת הנשיקה תוך 4 ימים אין וירוס. בהצלחה

מנהל פורום רפואת עור ומין