יבלות באצבעות ידיים

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

06/10/2010 | 10:37 | מאת: מיואשת

שלום, צמחו לי יבלות באצבעות הידיים מסביב לציפורן והן מתרבות (אני לא יודעת אם זה קשור או לא אבל אני כוססת ציפורניים),זה מכוער מאוד. הרופאת עור נתנה לי לק שלא עוזר והיא אמרה לי ללכת להיפנוזה לריפוי היבלות. היפנוזה מפחידה אותי מאוד. ומה המקשר בן השניים? והאם יש פתרון אחר? הצילו. אני בדיכאון אמיתי נא עזרתך תודה רבה

07/10/2010 | 06:49 | מאת: ben

יש טיפולים אלטרנטיבים במחלות עור. תחפשי בגוגל - יבלות וירליות יש משחות צמחיות שיכולות לפתור את הבעיה. בהצלחה

09/10/2010 | 16:35 | מאת: בת

מה היו עושים גדולי הדור.....האפסים והתפרנים ללא האינטרנט.בוודאי היו מוצאים עבודה בשוק הירקות מה שנקרא בצבא קלב" או שומרים חה חהחהחהחהחח....סוף כל סוף פורומים מובילים החלו לצנזר הודעות חה חה חה חה.....והיד עוד נטויה

20/10/2010 | 10:39 | מאת: דליה

הפתרון הטבעי ליבלות משיחת T- f Twenty-five על בסיס מיצוי צמחים טיפולים ייחודים ובלעדיים פרי פיתוח על פי נוסחה עתיקה פרסית במחלות עור

מנהל פורום רפואת עור ומין