יבלות באצבעות ידיים
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, צמחו לי יבלות באצבעות הידיים מסביב לציפורן והן מתרבות (אני לא יודעת אם זה קשור או לא אבל אני כוססת ציפורניים),זה מכוער מאוד. הרופאת עור נתנה לי לק שלא עוזר והיא אמרה לי ללכת להיפנוזה לריפוי היבלות. היפנוזה מפחידה אותי מאוד. ומה המקשר בן השניים? והאם יש פתרון אחר? הצילו. אני בדיכאון אמיתי נא עזרתך תודה רבה
יש טיפולים אלטרנטיבים במחלות עור. תחפשי בגוגל - יבלות וירליות יש משחות צמחיות שיכולות לפתור את הבעיה. בהצלחה
מה היו עושים גדולי הדור.....האפסים והתפרנים ללא האינטרנט.בוודאי היו מוצאים עבודה בשוק הירקות מה שנקרא בצבא קלב" או שומרים חה חהחהחהחהחח....סוף כל סוף פורומים מובילים החלו לצנזר הודעות חה חה חה חה.....והיד עוד נטויה
הפתרון הטבעי ליבלות משיחת T- f Twenty-five על בסיס מיצוי צמחים טיפולים ייחודים ובלעדיים פרי פיתוח על פי נוסחה עתיקה פרסית במחלות עור