אלופציה אראטה- מינוקסי
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשנתיים אובחנתי באלופציה אראטה ומאז ועד היום אני משתמשת במינוקסי 2 (פעמיים ביום- בכל פעם 7 התזות). לאחרונה קיבלתי המלצה מרופא העור שלי שכדאי לי לעבור ממינוקסי 2 ל-5 בכדי להתיז רק פעם אחת ביום (5 התזות). אציין שיש לי שיער רב שצמח בעקבות השימוש במינוקסי ואני טיפה חוששת לעבור משימוש של פעמיים ביום לפעם אחת. יש סיכוי שאם אעבור למינוקסי 5 ואשתמש בו רק פעם אחת ביום, השיער שצמח מהמינוקסי ינשר בעוד מספר חודשים? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
קשה להניח ד״ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין דרמו-אסתטיקה ולייזר www.dr-acky.com