מינוציקלין לאקנה לבת 26
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי מינוציקלין 100מג לאקנה האם זה יעיל ?.האם צריך לעשות בדיקות דם לפני נטילת התרופה או במהלכה ?תודה מראש
זאת אנטיביוטיקה ללא תועלת של ממש ולא מומלץ בכלל לקחת אנטיביטיקה לאורך זמן. אם את רוצה משהו מעולה לאקנה ברמה שאין שני לה אז תחפשי בגוגל שיטת RAM את כבר תגיעי לאתר של הטיפול הכי מדהים שיש בעולם וזאת לא הגזמה.
היעילות משתנה ממקרה למקרה. רצוי לבצע בדיקת דם כשבועיים לאחר תחילת הטיפול. ד״ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין דרמו-אסתטיקה ולייזר www.dr-acky.com
תודה רבה על תשובתך.אם אפשר בבקשה שאלה נוספת.מזה כשבוע יש לי גירוד בעיקר בראש ובפנים .גירוד כמו שיש כשהעור יבש. ראיתי בהוראות לתרופה שבמקרה של גירוד צריך להפסיק את לקיחת האנטיביוטיקה מה עלי לעשות ? יש לי תור לרופא עוד שבועיים.בנתיים אני לוקחת את התרופה כי אני מפחדת להפסיק .אשמח מאוד לתשובתך.תודה רבה