אבחון סבוריאה בצוואר
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כמה חודשים התחיל לי תחושת חספוס בצוואר שמורגש רק במגע, ללא גירוי ואדמומיות. רופא עור אמר שזה סבוריאה והביא לי משחה עם סטרואידים ל-7 ימים. אני מבינה שסבוריאה מופיעה באזורים אחרים בגוף ומלווה בגירוד ואדמומיות אז האם זה סוג של סבוריאה? או תחילת תסמיני המחלה ועלול להחמיר? איך אפשר להתמודד עם הסוג הזה שלא יתפשט ויחמיר? האם סבוריאה חולפת? אשמח לתשובותך, תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
ללא בדיקה ואבחון לא אוכל לסייע ד״ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין דרמו-אסתטיקה ולייזר www.dr-acky.com