בעיה שאין לאן לשייך אותה
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בתוך הפה בחלק הפנימי של הפה לא בשפה התחתונה עצמה אלא עמוק בפנים איפה שבשרך כלל יש אפטות, יש לי כמו כיס סגור בצבע פנעמי סגלגל לא כהה יותר אפור. משהו שדומ לנפיחות שמופיע שנושכים את החלק הפנימי הזה. אבל זה עגול ולא נעלם כבר חודש. קראתי לפי צעלום אצל פרופסור גוגל תמונות שזה נשיכה בדרך כלל . לא היתה נשיכה אבל נראה לי שזה כלי דם אולי. זה בגודל חצי סמ עגול לא כואב. האם זה יכול להיות גידול סרטני? לא כואב. מה לעשות? לאיזה רופא לפנות? איזה אבחון צריך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
פנה לרופא פה ולסת ד״ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין דרמו-אסתטיקה ולייזר www.dr-acky.com