מתן ריטלין ביום החיסון
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני לוקח קונצרטה 36 + חצי כדור של ריטלין 10 מ"ג. האם ניתן לתת ריטלין ביום בו מקבל חיסון של כיתה ב'? (חיסון BOOSTRX POLIO חיסון נגד מחלת דפטריה ,טטנוס שעלת ופוליו) אותה שאלה לגבי ילד בכיתה א' - האם יש מניעה לתת את החיסון של כיתה א' ובאותו היום לקחת ריטלין (חיסוןPRIORIX TETRA - חיסון נגד מחלת חצבת ,חזרת, אדמת ואבעבועות רוח [(measles-mumps-rubella-varicella (MMRV]
לקריאה נוספת והעמקה
אין מניעה לשלב תרופות ADHD (כלשהן) עם חיסונים.