ניתוח שקד שלישי וכפתורים

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון ילדים

03/01/2012 | 18:02 | מאת: אביטל

שלום. בני בן 6 אמור לעבור ניתוח כפתורים ושקד שלישי ביום ראשון הקרוב (8/1) הבעיה היא שיש לו דלקת גרון והחל מיום שני (כולל) הוא לוקח אנטיביוטיקה למשך כ-10 ימים. רופא הילדים שלנו אמר לנו שבשום אופן הוא לא יכול לעבור את הניתוח ביום ראשון ואילו הרופא המנתח אומר שהוא אינו רואה שום סיבה שלא לעשות את הניתוח מאחר ועד יום ראשון כבר יעבור מספיק זמן והילד כבר יהיה בריא. ולגבי האנטיביוטיקה אותה הוא עדין לא יסיים עד יום ראשון, הוא אמר שפשוט לאחר הניתוח יקבל אנטיביוטיקה מסוג אחר. שלוש שאלות: 1. אני מאוד מבולבלת ולא יודעת מה לעשות, רופא אחד אומר לא לעשות ניתוח ורופא אחר כן... אשמח לשמוע חוות דעתכם. 2. האם לאחר ניתוח מהסוג הזה צריך לקחת אנטיביוטיקה? 3. האם יש בעיה שיקח אנטיביוטיקה תקופה כל כך ארוכה?, הרי זה מחליש את הגוף... המון תודה, אמא מודאגת..

לקריאה נוספת והעמקה
04/01/2012 | 13:37 | מאת: רעות

היי רעות, אני חייבת לשתף אותך שגם בני בן ה- 4 סבל מדלקות ובעיות שמיעה באזניים. גם לנו המליצו לעשות כפתורים ולהוריד את השקד השלישי. כאופציה אחרונה (מה לא ניסינו לאן לא רצנו!) פניתי למרכז רפאל שם טיפלו לי בילד ושום סכין לא התקרב אליו! הם פשוט החזירו לי ילד בריא!! תנסי הכל לפני ניתוח!

שלום אביטל לא רצוי לבצע ניתוח בסמיכות כזאת לזיהום בדרכי הנשימה העליונות. לאחר הניתוח בד"כ אין כל צורך במתן אנטיביוטיקה. בברכה ד"ר גורדין אחראי שירות אא"ג ילדים בי"ח רמב"ם טל לקביעת תורים 050-4039348 www.drgordin.co.il

מנהל פורום אף אוזן גרון ילדים