הריון רב עוברי שק הריון אחד תאומים
דיון מתוך פורום אולטראסאונד במיילדות ובגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי הריון שני הייתי ב2 בדיקות אולטרסאונד לביצוע בדיקת דופק ונאמר לי עי הטכנאית שיש 2 עוברים בשק אחד מה זה אומר? מה מומלץ לעשות במקרה של תאומים בחד שק?
שלום, שני עוברים בשק אחד זה הריון שהסיכון בו יותר גבוה. את צריכה לקבוע יעוץ מסודר אצל רופה לקבלת הסבר מלא על הסיכונים והמעקב הצמוד שתצטרכי אם תמשיכי את ההריון. בברכה ד"ר יוסי הר-טוב
(מספר מקשר)
ד"ר הר - טוב יוסף