שבוע 6 פלוס 0 עם שק הריון ללא שק חלמון וללא עובר
דיון מתוך פורום אולטראסאונד במיילדות ובגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בת 33, בריאה בדרך כלל ללא הפלות בעבר, עם שני ילדים. וסת סדירה. בטא בשבוע 5+2 : 2059. בשבוע 6+0 - 7335 ולכן נשלחתי לאולטרסאונד שמצא שק הריון בגודל 8 מ''מ אך ללא שק חלמון וללא עובר. מודאגת מאד. האם עוד יש אפשרות שזה תקין? תודה מראש
תודה לך על המענה. שאלה קצת ילדותית אבל הבטן שואלת, יש סיכוי להימצאות שק ועובר בעוד שבוע? או שלדעתך זה די אבוד? (שואלת על סמך ניסיונך המקצועי)
ד"ר הר - טוב יוסף