כאבים חזקים בשן עם סתימה ישנה

דיון מתוך פורום  טיפולי שורש

20/10/2016 | 17:05 | מאת: רוית

יש לי כאבים בהתחלה קצת ומאתמול התחילו להחריף הלכתי לרופאה ולא רואה כלום וגם בצילום למרות הכאב שאני חשה והיום מרגישה כאב גם סופנטני וגם בלעיסה , אבל כדאי להיות בטוחה אמרה לי לספוג עוד קצת וקבעו לי תור למומחה לטיפולי שורש שאלתי איזה מיכשור : ראייה , כלים אחרים יש למומחה לטיפול שורש שיכול לראות , אם זה בעייה בעצם היו אמורים לראות בצילום או שיש לו צילום מסוג שונה?

לקריאה נוספת והעמקה

הי רוית נשמע מאוד לא נעים אין צילום מסוג מיוחד למרות שלפעמים אם עושים צילום נוסף מזוית אחרת זה נותן אינפורמציה נוספת . היתרון של מומחה הוא נסיונו ארוך הטווח בבעיות מסוג זה וכן עוד מספר בדיקות שניתן לעשות , קר חום בדיקת כיסים . לפעמים מה שמקל על האבחנה הוא עצם ההמתנה. לפעמים הכאב מחריף ומתמקד בשן הספציפית שבה יש בעיה ולפעמים הוא נעלם וניתן לחשוב שזה היה משהו זמני ומקומי, שלא דורש טיפול .אני מבינה את הסבל שלך וחוסר הודאות אבל אני אישית מעריכה רופא שלא רץ לטפל אם הוא לא בטוח שזה הטיפול הנחוץ גם אם לפעמים זה כרוך בסבל . חזקי ואימצי ואם יש לך עוד שאלות ,את מוזמנת לפנות אלי ד"ר דבורקין

25/10/2016 | 16:02 | מאת: רוית

הבעיה שהכאבים הולכים ממש יותר קשים מתחילים גם המון כאבים ספונטנים ללא גירוי , ויש גירוי נמשך המון זמן וגם הפצע שקרוב לשן שלא עובר למרות נסיונות בכל מיני דרכים וכל נגיעה שם אם זה במברשת ואם זה רק נגיעה מקפיץ והתחיל גם בלילה לא ישנה כמו שבהתחלה , בהתחלה לא הפריע ועכשיו מפריע לישון וסתם אני מתעוררת ממשהו אחר ישר מרגישה את השן ולוקח המון זמן . יכול להיות שישמעו ויסתפקו בתיאור הנ"ל שהחמיר . וגם זו סתימה ישנה זה לא מעט שנים כבר הרבה שנים.

מנהל פורום טיפולי שורש