טיפול שורש
דיון מתוך פורום טיפולי שורש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי טיפול שורש בשן קדמית באטתו יום של הטיפול אחרי התפוגגות ההרדמה לא היה כאבים האם יהיה לי כאבים ואיך אני ידע שהטיפול שורש צלח כי אני עושה על זה כתר זירקוניה
שרית שלום הדרך לדעת אם טיפול שורש צלח היא בעזרת צילומים , בדיקות והסיפור של המטופל . כלומר אם אין כאבים, אין סימנים קליניים אחרים ואין עדות לדלקת בצילום ניתן לדבר על הצלחה לפעמים לוקח זמן לקבוע האם באמת יש הצלחה או לא . בכל מקרה את צריכה להעזר ברופא על מנת לקבוע זאת , רק העדרם של כאבים עדיין לא מלמד על הצלחה , אם כי זה סימן טוב . אם אין לך כאבים , מותר לך להיות אופטימית . רב טיפולי השורש מצליחים . אם ישנה רגישות כדאי להות על קנקנה לפני הזירקוניה . הרבה בריאות ד"ר דבורקין