תוצאת בדיקת EOS
דיון מתוך פורום אלרגיה ואסתמה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, נאמר לי שתוצאות הבדיקה - ערכים של 81 - הם גבוהים (הערך מופיע מחוץ לסוגריים) ושיש אלרגיה למשהו. לפני מס' חודשים עשיתי טסטים אצל רופא אלרגיה (ביד) ונאמר לי שאינני אלרגית לכלום. אני סובלת מנזלת אלרגית נון סטופ. מה דעתך? תודה מראש על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ במידה ויש תסמינים וסימנים לאלרגיה ובבדיקה הסטנדרטית לא רואים כלום , מבצעים בירור ובדיקות מורחבות יותר
מהן אותן בדיקות נוספות? תודה.