רגישות מוזרה מאוד במצבים מסוימים

דיון מתוך פורום  אלרגיה ואסתמה

18/06/2017 | 02:21 | מאת: אוריה

שלום רב דוקטור קובי שדה, אני בת 34,יש לי כבר כמה שנים רגישות מוזרה מאוד שמתבטאת ב : אדומיות בפנים, גרד,התעטשויות, נזלת, גרד באף, עיקצוץ ונימלול בכל הגוף ובעיקר בפנים ובקרקפת ומתן שתן תכוף מאוד. כל התופעות האלו קורות רק שאני עושה את הפעולות הבאות : 1.לראשונה גליתי את זה כשלקחתי תרופה נגד קשב וריכוז, כל זמן שנטלתי את התרופה הרגישות היתה קורת לי 24 שעות ביממה, לא יכולתי לסבול את התופעות, אז הפסקתי לנטול את התרופה.(בזמן הזה ביקרתי אצלך במרפאה כי חשבתי שאני אלרגית לתרופה). 2. התחלתי טיפול נוירופדבק שזה טיפול אלטרנטיבי של צפייה בסרט, גרם לי לאותן תופעות. 3. ניסיתי טיפול מדיטציה, גרם לי לאותן תופעות. 4. כרגע התחלתי לעשות הליכה כל בוקר חצי שעה שגורמת לי לאותן תופעות מה שמחייב ממני גם להפסיק את ההליכה. אני ממש אובדת עצות וממש צריכה את עזרתך אני מתנצלת על ההודעה הארוכה. יש לך אולי מושג ממה התופעה המוזרה הזו? זה ממש מקשה עליי ביום יום, במיוחד שאני לא יכולה לעשות אפילו אימון אירובי. בברכה ותודה רבה מראש, אוריה.

לקריאה נוספת והעמקה
22/06/2017 | 22:47 | מאת: פרופ' נמרוד מימון

שלום רב שילוב התופעות והסימפטומים בהחלט מטריד אותי אין ספק שזה מעבר ליכולת הפורום לעזור! מפנה אותך לרופא המשפחה ומשם לרופא מומחה אלרגיה לאיבחון מעמיק והתאמת טיפול בהצלחה פרופ נמרוד מימון

22/06/2017 | 23:26 | מאת: NOT_FOUND

תודה רבה פרופסור נמרוד על התשובה. הייתי אצל הרופא המשפחה ועשו לי מספר בדיקות ולא הצליחו להבין ממה זה. חשוב לי לציין שעשיתי לפני 10 שנים בערך ניתוח נגד הזעת יתר בכפות ובפנים שבניתוח הזה כרתו לי איזשהו עצב שקשור לזיעה. האם יכול להיות שזו תופעת לוואי מהניתוח? למרות שפניתי למקום שניתח אותי והם טוענים שאין קשר. עוד דבר הוא שכשאני לוקחת כל סוג של ויטמין קורה לי גם תופעות דומות. אני ממש צריכה עזרה ואני לא יודעת למי לפנות. תודה רבה אני מאוד מעריכה את עזרתך ותשובתך.

מנהל פורום אלרגיה ואסתמה