כמה ברקסין מותר לקחת? האם יש תחליף?
דיון מתוך פורום סל תרופות - מידע וייעוץ
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
משהסתבר שארקוקסיה, אתופן וטרמדקס אינם משככים את הכאבים העזים ברגלי, המוקרנים מבקע + בלט בין חוליות הגב התחתון, עברתי להשתמש בברקסין. כדור כל 12 שעות, בשבוע הראשון החזירו לי את איכות החיים שלא ידעתי מזה חודשים. כשבועים צרכתי כדור אחד ביום - היתה תזכורת עמומה לכאב, אך בהחלט נסבלת. במהלך השבוע שאחר כך לקחתי את הכדור רק פעמים (כשכאב), ואחר כך הפסקתי לגמרי. כעת חזרו הכאבים כמעט במלוא עוצמתם. חזרתי לפעמים ביום.. לא כל כך עוזר. האם ההשפעה פגה? האם יש תחליף? * במקביל לטיפול התרופתי קיבלתי טיפולים נוספים; כולם בהמלצה ובפיקוח רפואי.
האם קיבלת תשובה לגבי כדורי ברקסין?
שלום רב, לא קיבלתי כל תשובה. הפסקתי לצפות ושכחתי, שכן עברו 3 שנים מאז שאלתי.. אבל, אף פעם לא מאוחר. אשמח לתשובה. עדינה