גלולת זואלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחלתי ליטול גלולות דיאנה לפני חמישה חודשים, שניתנו לי לא בגלל קיום יחסי מין אלא על מנת להפחית אקנה. מאז נטילת הגלולות האקנה רק התפשט ןהיו לי תופעות לחואי של הקאות. רופאת השנים החליפה לי את הגלולות לכאלה מסוג זואלי. קראתי בעלון של גלולות זואלי שאחת מתופעות הלוואי השכיחות היא הופעת אקנה. זה מלחיץ אותי מאוד לקחת גלולות שכתוב שזאת אחת מתופעות הלוואי שלהן, בייחוד שלשם מניעה של אקנה אני בכלל התחלתי לקחת. מחר אני צריכה להתחיל לקחת את גלולת הזואלי הראשונה. אשמח לתגובה מהירה מה עליי לעשות?? ללכת דחוף לרופאת נשים ולבקש החלפה לגלולה אחרת? מניחה שהיה קצת שיקול דעת בהחלטתה.. עצה!!
אין ספק שדיאנה היא גלולה יותר אנטיאנדרוגנית מזואלי, ובהתאם אם אקנה מהווה שיקול מרכזי בנטילת הגלולה יתכן והיא לא האידיאלית עבורך.