דימום בתחילת היריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתאריך 18.05 עברתי החזרת 2 עוברים מוקפאיפ שבוע לאחר מכן בטא 9 שבוע אחר כל בטא 42 מספר ימים הבטא עלתה ל232 שלושה ימים אחר כך בטא 452 אבל באותו יום האחרון של בדיקת בטא החלו דימומים דם אדום טרי עם מעט ומדי פעם קרומים ללא כאבים מתלווים כלשהם הדימום הולך ובא ולעיתים רק הפרשות חומות כרגע הדימום כבר 4 ימים עדיין לא נצפה שק הירייון ורופא אומר שנראה לו בפנים שהכל תקין ואין פצע אי דימום פנימי מ ה אפשר להגיד מכל זה?
בהצלחה רבה רבה ובשורות טובות!