היעדר ביוץ....................
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 38.5, 2 לידות תקינות (הריון ספונטני ובקלות רבה) (לידה אחרונה לפני שנה וארבעה חודשים), הפלה טבעית לפני חצי שנה. מנסה להיכנס להריון בארבעת החודשים האחרונים. נעזרת בערכת ביוץ שרכשתי בסופר פארם. לפי הבדיקה, איני מבייצת בארבעת החודשים האחרונים. כמו כן, אורך המחזור שלי משתנה מחודש לחודש בטווח של 22 - 28 יום. התור הקרוב לגניקולוגית שלי הוא בעוד חודשיים. בינתיים מאוד חוששת שמשהו לא תקין ומאוד לא טוב קורה לי בהקשר של כניסה להריון. אשמח לשמוע מה אתה חושב. מה עליי לעשות?
אולי תבקשי להקדים את התור לגינקולוגית שלך על מנת שתוכל לעשות לך הערכה של תקינות וסדירות הביוץ.