עוברים בני יומיים - האם כדאי ישר להחזיר אחרי הקפאה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/03/2016 | 10:17 | מאת: גלי

נאמר לי שיפשירו את העוברים ויגדלו יום נוסף ואז יחזירו ...( כי אם לא ישרדו גם ברחם לא היו שורדים ) האם לא כדאי להחזיר עוברים בני יומיים ישירות לרחם מאשר לגדלם עוד יום ? האם יש מצב שברחם אחרי יומיים היו שורדים ובמעבדה עוד יום היה פוגע בהם ? תודה

לעתים הגידול הנוסף במעבדה יפגע בעוברים, אך אם ימשיכו להתחלק יום נוסף במעבדה נדע שהסיכוי שלהם להיקלט גבוה יותר.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית