דימום בשבועות מוקדמים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לצערי, אני למודת הפלות כימיות בשבועות מוקדמים (4.5.6) האם בכל דימום בשבוע מוקדם, יש לגשת למיון? (בערב) ? או, לסירוגין רופא ,בשעות הבוקר? כי לפעמים יש דימומים בתחילת הריון , וזה שכיח....אצלי הן היו הפלות. למעשה זה שבוע כלכך מוקדם, אפילו שק הריון אי אפשר לראות, גם אם הלכתי להבדק. ובעצם רק בדיקת דם המראה ירידה של בטא, היא השורה התחתונה. השאלה היא האם לחכות לסוף הפלה, או בכל מקרה של דימום ללכת להבדק, שמע זה משהו יותר חמור. תודה רבה
את צודקת שאין כל היגיון בריצה למיון או לרופא בכל דימום בתחילת היריון, מאחר שמדובר באירוע נפוץ וממילא זה לא ישפיע על המעקב אחר תקינות ההיריון ואין בנמצא טיפול "שיציל" היריון כושל.