לידה בניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בס"ד בוקר טוב ומבורך שבוע 37 אחרי הפריה. אמורה ללדת בירושלים עקב ניתוח שעברתי בעבר (הרופא שניתח אותי יהיה בלידה) . מתגוררת בצפון . אני בלחץ בגלל המרחק ניסיתי לבקש מהרופא המנתח להקדים את התאריך הניתוח אמור להיות באמצע מרץ הרופא מתעקש שאין צורך להקדים. רציתי לשמוע את דעתך תודה רבה .
בס"ד שכתי לציין שהניתוח שעברתי בעבר זה כריתת מעי גס אני עם פאוץ (עקב קרוהן שהיה בעבר)אני ברמיסיה תודה לאל ותודה לכם.
לא מקובל לעשות ניתוח קיסרי מתוכנן לפני שבוע 37 מחשש לאי בשלות של ריאות העובר.
(מספר מקשר)