מפחדדדדדתתתתת ליטרוזול תרופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קוראים לי מיכל אני בת 28 מאופיינת עם שחלות פוליצסטיות למרות שיש לי ביוץ ומחזור כל חודש.....לאחר חצי שנה של נסיונות כושלים להיכנס להריון ניסיתי לקחת אקוקלמין שדיקק לי את הרירית! עכשיו הרופא המליץ לי על ליטרוזול!!! רשום בהוראות שימוש שאישה שמקבלת ווסת סדירה לא מומלץ לקחת למה? בנוסף רשום שיש תופעות שכיחות של איבוד שיער... השיער שלי מאוד דליל מאוד.... יותר מלחיץ אותי שרשום לא לקחת בזמן מחזור סדיר אשמח אם תוכלו לענות לי בהקדם את הסיפות למה אסור
לקריאה נוספת והעמקה