תמיכה בפרוגינובה בהריון צעיר לאחר איקקלומין- דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, נקלטתי בשעה טובה ואני בשבוע 6+ הריון צעיר לאחר סיבוב אחד של איקקלומין (עקב אל וסת משני) אתמול בבדיקה נצפה עובר עם דופק! הרופא רשם לי לקחת עכשיו ועד שבוע 12 אחד ליום גלולת פרוגינובה + 2 נרות פרוגרסטורון קראתי שהנרות אכן מאוד מקובלים אבל לגבי הגלולה לא מצאתי חומר על היעילות/ אי יעילות שלה וכתוב בעלון שלה שהיא אסורה לנשים בהריון, הרופא טוען שביחד עם הנרות זה יעיל וחשוב במצבי. אשמח לחוות דעת נוספת של רופא בהקדם!! אני אמורה להתחיל היום בטיפול התומך הזה
אני לא יודע מה הצורך אצלך בתמיכה עם פרוגינובה בשלב זה, אבל לא סביר שהיא תפגע בהיריון.
תודה על המענה. האם תרופה זו מותרת כתמיכה בהריון צעיר לאחר טיפולים באיקקלומין? בשילוב עם הנרות שכתבתי. אני חוששת לשלום העובר שזה לא חס וחלילה עלול לסכן במומים וכו אם מהפלות