תמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני מקבלת לתמיכה 2*2 של פרוגינובה 2*2 אנדומטרין וזריקה 1 של גיסטון מיום שלישי אחרי החזרה , כבר שבועיים. האם יש לתרופות אלה תופעות לוואי? או השפעם על קרישיות? האם מותר להניק עם כול זה את הילד( שנה ו10)? תודה רבה!!
לקריאה נוספת והעמקה
יש לתרופות אלה תופעות לוואי. הפרוגינובה מגבירה את הנטייה לקרישיות. ההורמונים עוברים בחלב האם לתינוק, אם כי ההשפעה על התינוק לא גדולה.
(מספר מקשר)
לכמה זמן מגבירה קרישיות? רק כשהלוקחים אותה או גם אחרכך? אני צפויה להשאר עםפרוגינובה עד לדופק ! לגבי הנקה זה מאוד מלחיץ! יש לי בן! אני מזיקה לו עם הנקה בגלל הורמונים נשיים שאני מקבלת?