חור בעור הפרינאום
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני תשעה ימים אחרי לידה עם קרע דרגה 2 באזור הפרינאום שנתפר, אתמול הסתכלתי בתפרים וראיתי שיש ביניהם חור, התפרים מאוד הציקו לי והרופא הוציא לי אותם היום, אולם אני עדיין רואה חור בעור של הפרינאום, זה נראה שהקרע לא התאחה יפה,זה כאילו בהתחלה הקרע התאחה וגם בסוף ובאמצע נשאר חור בגודל חצי סנטימטר בערך.. מה ההשלכות של זה ? האם זה יפריע באיזו שהיא צורה בקיום יחסים? זה יכול לגרום לרעש של אויר בקיום יחסים? אודה לעזרה אני מודאגת
קרעים באזור הפריניאום נוטים להחלים באופן מצוין ולכן סיכויים גבוהים שתהיה לך החלמה טובה. כמובן, שכדאי לשוב לביקורת של הרופא המטפל, כך שיבדוק שוב את האזור.