דוקסילין - דחוף מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביום א' החזירו לי 4 עוברים. שאיבה היתה ביום חמישי. נעשתה פעולת הנצה. בבית חולים בקשו ממני לקחת דוקסילין - כשהלכתי לקנות הרוקח לא הסכים למכור לי - אמר שלנשים שמתכננות הריון אסור לקחת דוקסיליןן כבר משלב התכנון. קניתי בינתיים במקום אחר, וכשקראתי את עלון לצרכן - ראיתי שכתוב במפורש אסור לנשים שמתכננות להריון להשתמש בתרופה זאת. אז למה נותנים את התרופה הזאת אם יש בה סיכונים ועלולים להיות מומים? אני מוטרדת בענין. בינתיים השתמשתי בתרופה וצריכה להמשיך להשתמש עוד יומיים. אפשר להפסיק את זה ולהסתפק במה שנלקח? למה נותנים מה שעלול להזיק? אין תחלופה למשהו פחות מזיק? מה לעשות?