שאלה על בטא והריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, עברתי שאיבה ב31.12.15, לאחר 5 ימים הוחזו 2 עוברים שעברו אבחון PGD. ב14.1.16 עשיתי בדיקת בטא ראשונה ויצא 139. ב17.1.16 בטא יצאה 367. ההריון הזה יקר מאד עבורנו. האם על פי הבטא יש איזשהו סיכוי שזה הריון תאומים? (בעבר עשיתי בדיקת בטא ראשונה רק 14 ימים לאחר ההחזרה ולא כמו הפעם, 14 ימים לאחר השאיבה והתוצאה נעה סביב ה230.) אני יודעת שבטא איננה מאפשרת לדעת בוודאות כלום על כמות העוברים שנקלטו אך אשמח לדעת את דעתך ולשמוע מנסיונך העשיר. תודה רבה!
למקרה שלא ברור, ואינני יודעת אם רלוונטי בכלל- בהריונות הקודמים, 2 במספר, ערכתי בטא ראשונה 14 יום לאחר ההחזרה ובשתיהם ערך הבטא עמד על כ230.
כמו שכתבת בטא איננה מאפשרת לדעת בוודאות על כמות העוברים, אך זה נראה מתאים יותר לעובר אחד.