ייעוץ..ממש לפני ייאוש..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 39 לאחר 2 הריונות בלידות קיסריים,האחרונה לפני 5 וחצי שנים,בדוח ניתוח רשמו לי הדבקויות בסגמנט התחתון הופרדו מלפנים,ניתוח הבא חתך מהטבור ומטה, מאז 3 הריונות לא תקינים, הראשון לפני שנתיים וחצי אקטופי בחצוצרה שמאלית ולאחר 8 חודשים הריון כימי בדם ,לפני חצי שנה נעשה צלום רחם שלהלן התוצאות:בדיקת היסטרו-סלפינגוגרפיה ,הודגם אי סדירות של דופן הרחם,מעבר חופשי של חומר הניגודי לשתי החצוצרות,קיים פיזור פריטוניאלי של חומר הניגוד רק בצד שמאל..." לפני חודש וחצי שוב הריון אקטופי בצד ימין ..הופנתי ל IVF - מהי המלצתך? תודה
שכחתי להוסיף שבהריון האקטופי האחרון טופלתי בMTX ללא התערבות כירורגית..