העדר מחזור, הזעות לילה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 31, 7 חודשים אחרי לידה. מניקה (משולב במוצקים). ללא וסת. גם לאחר הריון ראשון לא הייתה לי וסת במשך שנה (בה הנקתי) ועוד 3 חודשים לאחר מכן. בבדיקות דם LH היה גבוה מ- FSH. נקלטתי להריון שני ספונטנית. מזה מעל כחודש סובלת מהזעות לילה. במסגרת בירור נשלחתי לבדיקות דם. E2 - 127 LH - 7.9 FSH - 17.7 מה ההשלכות? מה ניתן לעשות? האם קשור בהזעות ליליות? לציין שאני מאד רוצה להרות שוב. תודה רבה
רמות האסטרדיול הנמוכות בהחלט מסבירות את התסמינים שלך. כשתסיימי להניק כדאי לבצע ברור ביחס לתקינות הביוץ. רצוי לשקול ביצוע בדיקת דם ל- AMH על מנת להעריך יותר במדויק את מצב הרזרבה השחלתית שלך.