מעקב זקיקים...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם, זה טיפה ארוך.. בחודשים האחרונים המחזור שלי היה לא סדיר ודיי בעייתי איחר המון. רופא הנשים שלח אותי לעשות מעקב זקיקים... חודש שעבר: יו"מ 12- זקיק 15 מ"מ יו"מ 14- זקיק 17 מ"מ יו"מ 15- זקיק 18 מ"מ המחזור הגיע אחרי 26 יום.. היום אני ביום מחזור 12 הלכתי למעקב ואלה התוצאות: רירית- 7 הד קו אמצע- לא נוזל בדוגלס- ללא שחלה ימנית- מספר זקיקים קטנים שחלה שמלית- זקיק 11 מ"מ (נמצאו עוד זקיקים עד 10 מ"מ) מוזר לי שהזקיק כזה קטן... מה זה אומר?? שהחודש לא אבייץ או שאולי הביוץ יגיע מאוחר מהרגיל? עוד יומיים יש לי בדיקה נוספת.. למה עליי לראות בעוד יומיים שיעיד על ביוץ? תודה רבה
השאלה עודכנה למעלה עם מעקב של כמה ימים אודה אם תענו שם... תודה