תוצאות בדיקות הורמונליות לאחר איקוקלומין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה פרופסור.אנו כשנתיים מנסים להיכנס להריון ולא מצליחים..הזרע של בעלי קצת חלש ניסינו בחודשים האחרונים הזרעות על ידי מתן זריקות גונאל ואובטרל אך זה לא צלח.בחודש האחרון קיבלתי איקוקלומין פעמיים ביום החל מהיום ה5 למחזור ובבדיקת זקיקים הראה לפי הרופאה שלי שכנראה בייצתי מוקדם מידי..הרופאה שלחה אותי ביום ה 19 למחזור לבצע בדיקות הורמונליות ואלו התוצאות: ESTRADIOL 1239 PROGESTERONE 26.7 זאת לאחר טיפול איקוקלומין.שאלתי מה אומרות התוצאות?האם בייצתי ומתי?והאם יש בעיה כלשהי? אשמח לשובתכם ולבשורות טובות לכולן.מאיה
לקריאה נוספת והעמקה