רירית רחם דקה עם הסתיידויות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ותודה לכם על האפשרות לשאול. אני כמעט שנה אחרי לידה, מניקה לא מלא ונטלתי סרזט עד לאחרונה. מעוניינת אי"ה בעוד הריון, מעדיפה לא מיד. בעקבות דימומים בחודש האחרון הרופאה שלחה אותי לבדיקת אולטרה סאונד לפני החלפת גלולות. בבדיקה הרירית הייתה בעובי 2 מ"מ, עם ארבע נקודות הסתיידות קטנות בגודל 1-2 מ"מ. כמובן שקבעתי מיד תור לרופאה, אבל בינתיים, תוכלו לומר לי מה משמעות ההסתיידויות, האם זה משהו שעובר והאם יפריע לכניסה להריון? בבדיקות לפני ההריון תמיד הייתה רירית סדירה עם הד קו אמצע. תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה