המשך טיפולים...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 43. בעבר הרחוק 2 לידות תקינות. כיום לקראת ivf רביעי. זרע חלש מאוד. מטופלת במרכז נחשב אך כ "מטופלת צוות" במטרה לצמצם עלויות שגם ככה גבוהות. השאלה אם אהיה מטופלת באופן פרטי אצל אותו רופא האם אקבל טיפול יותר דקדקני? מפאת גילי אני על זמן שאול... ויכולה להרשות לעצמי רופא פרטי. פתאום מתלבטת.. בנוסף מדובר במרפאה נחשבת. איך לא הציעו לי כדורי דאה... פיפל.. מיון זרע? פתאום תוהה...
ברור אני בת 38 וכבר רצה על 4 לבר חווה שהכי טוב כיום ברזרבה שחלתית נמוכה