מעקב זקיקים עם גונל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופאים שלום הנני בת 39, אם לבת שנה וחצי. מנסה להרות בשנית מתרומת זרע, אחרי 3 הזרעות עם ביוץ טבעי, החודש לראשונה התחלתי גונל f במינון 75, ביום השלישי למחזור (מזריקה בערב). היום בבוקר אחרי 5 ימי הזרקות ביצעתי מעקב זקיקים: רירית סדירה 6.8 מ"מ זקיקים: שחלה ימנית - 16,12 שחלה שמאלית: 9,10,12 E2 - 1622 pmol/l Progesterone - 1.6 nmol/l LH - 1.7 IU/L האם זוהי תגובה טובה? האם זקיקים בגודל 12 גם נחשבים למובילים? האם זקיק הגדול עלול לבייץ לפני שהאחרים יהיו מוכנים לביוץ? תודה רבה תודה ורד
עם התוצאות שציינתי הונחתי לקחת מנה נוספת של גונל 75 (רביעי בערב), לקחת אוביטרל בחמישי בערב ובשישי בבוקר הזרעה באסף הרופא. זה לא מוקדם מידי לעשות את ההזרעה? לא עדיף לעשות הזרעה בשבת? מה דעתך?