תוצאות הפוכות בבדיקת דם ובדיקה בייתית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור זיידמן. קיבלתי מחזור ב-9/11 למשך 6 ימים. ב-14/11 אני ובעלי קיימנו ללא אמצעי הגנה כלשהם. היום כבר 9/12 וטרם קיבלתי את המחזור. עשיתי 5 בדיקות היריון בייתיות ו-4 יצאו חיוביות (לא בטווח הזמן, יותר מ-10 דקות). היום בבוקר עשיתי בדיקת דם ויצאה התוצאה iu/l קטן מ-2. אני מבינה שזה אומר שאין היריון, אך האם יש הסבר הגיוני לכך שאני לא מקבלת מחזור? גם אין שום סימנים מקדימים לבוא המחזור..נא דעתך הכנה..אני מבולבלת נורא ): תודה