אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. זה נכון שאנטיביוטיקה גורמת לדלקת בשתן? מה עושים נגד זה? תודה !
הי. כשם שאנטיביוטיקה מחסלת את החיידקים כך היא מחסלת בדרך גם את החיידקים הטובים. בדרכ כשלוקחים אנטיביוטיקה, מי שנפגע ראשון זה דרכי השתן שבהם יש חיידקים טובים המגנים על הגוף מפני זיהומים. לכן תמיד מומלץ לקחת יחד עם האנטיביוטיקה גם פרוביוטיק פמינה (זה שם התוסף)- חיידקים טובים כתגבורת לאלה שנמצאים בגוף באופן טבעי. כך תחסכי מעצמך פטריות בנרתיק ודלקות בשתן לכשתסיימי את האנטיביוטיקה. מניסיון.