רמת פרוגרסטרון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום :) ביצעתי בדיקת דם על מנת לבדוק האם התקיים ביוץ החודש. בדיקה ראשונה בוצעה ביום ה- 18 למחזור ערכי הבדיקה הראו : LH 28.2 , E2-582, פרוגרסטון-1.2. (כאשר הביוץ היה ככל הנראה ביום 16/17, זאת לפי בדיקת הפרשות וכן לפי מועד המחזור שהגיע ביום ה-31, ביום ה-30 היה דימום חום שלדעתי לא נחשב). הבדיקה השנייה בוצעה ביום ה-25 למחזור והראתה: רמת פרוגרסטרון של 13.7 רמת E2 של 378. שתי שאלות בנושא: 1. למיטב הבנתי פרוגסטרון של 13.7 מעיד על כך שאכן שהיה ביוץ, אבל האם לא מדובר על רמה מעט נמוכה מידי על מנת שישתרש הריון? 2. ביצעתי את הבדיקה ביום ה-25 למחזור שלפי החישוב הביוץ היה ביום ה-16/17. לפי מה שקראתי ההמלצה הינה לעשות את הבדיקה שבוע לאחר הביוץ. אני בפועל עשיתי 8-9 ימים אחריו. האם יתכן שזה השפיע על התוצאות ולכן יצאה לי תוצאה נמוכה יחסית? או שהרמות לא יורדות משמעותית אם עושים את הבדיקה יום/יומיים אחרי? תודה מראש וחג שמח! :)