בדיקת דם לפוריות בימי המחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 35 וחושבת להביא ילד לבד. נשלחתי לבצע בדיקת דם לפוריות ואמרו לי לבצע את הבדיקה ביום ה3-5 לוסת. העניין הוא כזה: יש לי בערך יומיים שלושה ימים של הפרשות ואז ימי מחזור (דימומים כבדים) שהם רק יומיים. ביום השלישי הוסת כבר ממש נחלשת ובטח שנחלשת גם בימים4-5. שאלותיי הן: 1. האם זה תקין שזמן המחזור שלי הוא רק יומיים? 2. לאור ימי המחזור שכתבתי, איך אני יכולה לבצע את בדיקת הדם? האם ביצוע שלו ביום ה-4 או ה-5 בהם הדימום נמוך זה נכון? תודה
תודה. אני אמורה לעשות את הבדיקה מחר אבל זה יצא היום ה-4 כשמחזור כבר ממש חלש. האם לא כדאי לבצע את זה מחר ולדחות לחודש הבא? (הימים 2-3 יצאו שישי שבת )