בלסטוציסטים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, האם עוברים שהוקפאו כבלסטוציסטים מעידים על תקינות של העובר? האם ניתן לומר שברגע שעובר מתפתח לשלב זה עקפו בעיית זרע? אני צעירה מאוד ורואה שאנחנו לא צולחים (3 הזרעות, באמצע מחזור שני בivf). התחושה שלי היא שיש בעיה בכרומוזומים של העוברים או בגלל המורפולוגיה 0 של הבעל או בגלל האנדומטריוזיס (הקל) שלי מה בדרך כלל בעייתי/ משפיע יותר? מה ניתן לעשות? נמאס לי מניסוי וטעיה.
השגת בלסטוציסטים בהחלט מעידה על עובר שהוא בסיכוי גבוה, אבל לא בוודאות, תקין מבחינה כרומוזומאלית.
(מספר מקשר)