הצלחת טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ת 36, לפני כ-11 ימים הוחזרו 3 עוברים מוקפאים(נקלטתי בהצלחה לאחר החזרת עוברים טריים בפעם הקודמת). אני נוטלת אספרופם 3 פעמים ביום ונרות אנדומיטרין 2 בבוקר ו-2 בערב. לאורך כל התקופה חוויתי התכווצויות חזקות והפרשות קטנות פה ושם ואתמול הופיע כתם חום גדול המזכיר לפני מחזור ומלווה בריח. מחר אני ניגשת לבדיקת דם בכל מקרה אך היה לי חשוב להבין בכל זאת. 1. מה הסיכוי להצלחת הטיפול? האם יכול להיות שעובר אחר כן נקלט? 2.מה משמעות ההפרשה, האם בשימוש באסטרופם המחזור נדחה ?
1. אם העוברים איכותיים אז יתכן שתקלטי. 2. ההפרשות קשורות אולי לאנדומטרין, שיכול גם לדחות את המחזור.