אי כניסה להריון לאחר גרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 37.5, לפני מספר חודשים נכנסתי באופן טבעי להריון ראשון מניסיון אחד. בשבוע 11 עברתי גרידה בשל עובר ללא דופק מתאים לשבוע 9. מאז המחזור חזר להיות רגיל, אבל פחות חזק מבתקופה שלפני ההפלה. האם זה סימן להידבקויות? ניסיתי מאז ההפלה 3 פעמים להרות ולא הצלחתי. מה יכולה להיות הבעיה? שאלתי את רופא הנשים שלי והוא אמר שכנראה אני בלחץ. נתן לי כדורי איאקומין מאחר ולדעתו אני לא מבייצת בגלל הלחץ. האם כדאי לקחת את הכדורים או להמתין עוד? מה הנזק שהכדורים יכולים לגרום, הבנתי שיכולים לפגוע בפריון וברחם..תודה
תודה. איך ניתן לדעת אם אכן יש בעית ביוץ.?האם אני צריכה לקחת אותם לדעתך? הייתי כבר בהריון..