סיכויי קליטה של עובר טרי לעומת מוקפא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם לעובר מוקפא סיכוי נמוך יותר להקלט? עברתי עד כה 2 שאיבות- באחת נשאבו 6 ביציות הופרו 4 - הוחזר 1 ( נקלט הריון כימי) ועוד 1 שרד להחזרה שלאחריה לא נקלטתי. בשאיבה האחרונה נשאבו 4 ביציות 2 הופרו אך רק עובר אחד היה בדרה טובה להחזרה והיום בשבוע 9 הפלה.......האם ניתן להסיק מכך משהו?
אם העובר איכותי ושורד טוב את ההפשרה, הסיכוי שלו להיקלט לא נמוך יותר, ולעתים אפילו טוב יותר בגלל היכולת להתרכז בהכנת רירית הרחם. נראה שנשאבו אצלך מעט ביציות והושגו מעט עוברים, אבל אולי זה תואם את גילך שלא ידוע לי.
בת 33 בשלב הזרעות כשהתחלתי עם גונל במינון 75 יחידות היה גירוי יתר ומאז ניתן מינון שמרני. לפני כשנה וחצי בוצע בדיקות FSH 8.54