טיפולי פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ובעלי מנסים כבר 5 טיפולים להכנס להריון אני מטופלת גם באסותא .. הריון אחד היה ונגמר בדליפת מי שפיר בשבוע 14-15 .. הטיפול שלאחריו כשל.. מתי מתחילים לחשוב על אופציות אחרות ? באיזה שלב הנושא כל כך קשה וכואב
זה מאד תלוי בגיל שלך, באיכות העוברים, במצב הרחם וכו'. עצם העובדה שהרית מהווה סיבה טובה לסבור שזה יקרה שוב.
בת 31 האמת זו הפלה שנייה .. עברתי קוניזציה בצוואר הרחם לפני 5 שנים . ההפלה האחרונה היתה לפני מספר חודשים .. הטיפול הזה לא צלח גם הוא .. הזרע של בעלי חלש .. מתוך 9 ביציות מצליחים להפרות רק אחת או שתיים מקסימום.. עשיתי פעמיים היסטרוסקופיה שיצאה תקינה והביציות שלי בשלות . לא ברור מה הבעיה ולמה לא מצליחים להפרות את הביציות ולמה זה לא נתפס .. ההפריה האחרונה הוא נתחלק ל 8 תאים יפים ועדיין זה לא צלח