שיפור סיכויי החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, בת 35, ילד בן 5 כתוצאה מIVF וילדה בת 3.5 מהריון ספונטני נותרו לי 7 עוברים מוקפאים, כאשר 2 החזרות עם 2 עוברים יפים וטובים לא הניבו הריון, הקפדתי על טיפול שנתן לי הרופא, אסטרופם 5 מ"ג ו-3 אנדומטרין ביום, רירית 9 מ"מ, אך כאמור ללא הצלחה כעת נותרו לי 3 עוברים (2+1) והיות והרופא שלי בחו"ל אשמח לתשובה: 1. האם מומלץ להחזיר 2 עוברים שוב או שלושה? 2. מה לדעתך ניתן וכדאי לעשות בכדי לשפר את סיכויי ההצלחה? 3. מדוע כאשר יש עוברים יפים וזה עדיין לא מצליח? תודה
1. בד"כ מומלץ להחזיר שנים אבל זה תלוי באיכות העוברים. 2. אני לא יודע עליך מספיק לענות לך. 3. כי רק חלק קטן מהעוברים היפים תקין מבחינה גנטית.