דופק חלש בבדיקת אולטרסאונד ראשונה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור זיידמן שלום אני בשבוע 8 והיום עשו לי אולטרסאונד ראשון. הרופא אמר לי שהדופק קצת חלש ושנראה שהעובר קצת קטן מדי לגודל שהוא אמור להיות אך זה לא חד משמעי. חשוב לי לציין שתוך כדי הבדיקה הדופק קצת התחזקאבל זה היה לא יציב. נאמר לי לבוא עוד שבוע לבדיקה נוספת ושהסיכוי הוא 50/50 ברצוני לדעת מה זה אומר והאם יש סיכוי שהדופק יתחזק או שאני מקווה לשווא? האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לשפר את המצב? (הבטא ההתחלתית שלי הייתה מעולה וכל הבדיקות מאז הכפילו את עצמן) תודה רבה
יש כנראה ספק ביחס לתקינות של העובר כי בשבוע 8 צפוי להיות דופק סדי ר ומהיר. אני מניח שבבדיקה חוזרת מצב העובר יתבהר סופית.