דימום נקודתי חזק לפני מועד שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני עוברת טיפולים לשימור פוריות. התחלתי פרוטוקול קצר - דקא מהיום הראשון למחזור וגונאל 300 מהיום השלישי למחזור. במשך כל ההזרקות היו לי כיווצים בבטן התחתונה. ביום השמיני למחזור היה לי לפתע דימום מסיבי מאד למשך שעתיים שלווה בכאבים. לפתע הוא פסק. גם ביום התשיעי היה דימום כזה אך פחות מסיבי. בדיקות אולטראסאונד לא הראתה משהו חריג מלבד ציסטה בגודל 3.1. מדוע יש דימומים במועד זה? האם זה מצביע על משהו לא תקין? לא היו מספיק זקיקים אז לא תתבצע שאיבה החודש. תודה