החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, בת 35, הוחזרו 2 עוברים מוקפאים במצב טוב מאוד, רירית הרחם-9 מ"מ, מקבלת תמיכה של 3 אנדומטרין ביום ו-6 מ"ג אסטרופם. יש לי בן בכור בנולד כתוצאה מIVF וילדה בת 3.5 מהריון ספונטני. 24 שעות לאחר ההחזרה, הרגשתי התכווציות ולחץ באזור הבטן התחתונה, זה נעלם ביום שלמחרת. קראתי שאלו יכולים להיות סימני השתרשות, האמנם? תודה וחג שמח
יתכן, למרות שלא מוכרת לי עבודת מחקר שמורה על קשר בין תחושת התכווצויות להשרשה מוצלחת.
תודה על התגובה המהירה מתי בעצם מתרחשת השרשת עוברים שהופרשו והוחזרו? האם השרשה של עוברים מוקפאים זה בעצם מעבר של העובר מהרחם עצמו לרירית הרחם?